Pótolja, ha leszokott a dohányzásról


Leszokna a dohányzásról? Íme, a legjobb tippek!

Leszokás a dohányzásról - Milyen szerek segíthetnek?

Részletek Megjelent: Azt mindenki tudja, hogy a dohányzás számtalan súlyos következménnyel jár az egészségre nézve. Azt azonban sokan kutatják, hogyan szabadulhatnának meg e káros szenvedélytől. Mi 10 pontba gyűjtöttük a szerintünk leghasznosabb trükköket. Fontos az elhatározás!

ha letenné a cigarettát

Gondolja végig, milyen előnyei és hátrányai vannak a cigarettázásnak! Az előnyöket mindig tartsa szem előtt, írja le magának, és újra és újra olvassa át, ha megcsapná a kísértés szele.

hagyd abba a dohányzást, meddig forog a fej

Adja meg a módját a leszokásnak! Igenis nagy dolog, ha valakinek sikerül letennie a cigarettát, ezért ünnepelje meg ezt az eseményt.

Dohányzásról való leszokásban segítő termékek

Újságolja el a környezetének, és legyen büszke magára, így további pozitív megerősítéseket kaphat arra vonatkozóan, hogy jól döntött. Így sokkal kevesebb az esélye annak, hogy újra rászokjon a dohányzásra.

és abbahagytam a dohányzást

Iktassa ki az életéből a stresszt! Mivel stresszes ha leszokott a dohányzásról sokkal inkább gyújt rá az ember a cigarettára, ezért érdemes ha leszokott a dohányzásról időszakban leszokni a dohányzásról, amely nyugalmas. Hosszú távon is javasolt kerülni a stresszt, megelőzvén a visszaszokást.

Leszokna a dohányzásról Íme, a legjobb tippek - Alma Magazin - Alma Gyógyszertárak

Találjon más pótcselekvést! Mivel a dohányzás egyfajta pótcselekvés, ezért sokkal könnyebb leszokni róla, ha más tevékenységgel pótolja ezt.

nem hagyományos módszerek a dohányzásról való leszokáshoz

Cigarettázás helyett például rágcsáljon el egy rágót, vagy egy almát. Előzze meg dohányzás kódolása, hogyan befolyásolja elvonási tüneteket!

A dohányzásról való leszokás során elvonási tünetek is jelentkezhetnek, ezért tanácsos a nikotint pótolni, egyre kisebb mennyiségekben, majd végül persze ezt el kell hagyni.

Összegyűjtöttünk a leszokással kapcsolatos legérdekesebb tények közül néhányat. Tudta például, hogy nagyobb eséllyel szokhat le a dohányzásról nikotinpótló terápiával és szakember által nyújtott segítséggel, mint ezek nélkül, csak akaraterejére támaszkodva? Mindannyian tudjuk, hogy a dohányzás árt az egészségünknek.

Így megakadályozható, hogy álmatlanság, idegesség és egyéb kellemetlen tünetek jelentkezzenek. Erre a célra kiváló a nikotinos rágógumi vagy tapasz. Táplálkozzon megfelelően! A dohányzásról való leszokáskor sokan azt veszik észre magukon, hogy elkezdenek hízni, mert csokoládéval és egyéb édességgel, chips-szel pótolják a cigaretta hiányát.

Ezért már az első pillanatban érdemes megfontoltan kialakítani az étrendet. Ajándékozza meg magát!

Hogyan lehet pótolni a dohányzást Szokj le a dohányzásról egy óra alatt!

A cigaretta helyett vegyen magának más dolgokat, amelyekkel úgymond megjutalmazhatja magát, és úgy érezheti, hogy nem megvont magától valamit, hanem mást kapott cserébe. Legyen ez például egy cd, egy könyv, egy ruhadarab, vagy bármi, ami örömet okoz.

Fogadjon pótolja Kössön fogadást barátaival arra vonatkozóan, hogy valóban le tud szokni a dohányzásról! Így sokkal nagyobb lesz a motiváció. Mozogjon rendszeresen!

10 tipp a dohányzásról való leszokáshoz

Cigaretta helyett válassza a sportot! Ezzel nemcsak megelőzi a felesleges kilók megszaporodását, hanem sokkal gyorsabban is tisztul a szervezete, a tüdeje.

Legyen előrelátó! Soha ne gondolja, hogy egy-egy slukk még belefér a leszokásba.

Hogyan lehet pótolni a dohányzást

Nem így van. Kerülje el a füstös helyeket, a dohányzó társaságokat, és azokat a szituációkat, amelyek során cigaretta közelébe kerülhet. Keressen egy sorstársat! Sokkal könnyebb úgy leszokni a dohányzásról, ha van a környezetben még valaki, aki erősíti ezt a motivációt, és a pótolja erre egy szintén leszokni vágyó dohányos.

Az is sokat pótolja, ha társasági életet él, és olyan programokat szervez, amelyek elvonják a figyelmét a leszokás kellemetlenségeiről.

pótolja, ha leszokott a dohányzásról