Mit kezdjen a kezével a dohányzásról


Így szokhat le a dohányzásról

Mielőtt elszánná magát, tűzzön ki egy időpontot, amikor tényleg le fogja tenni a cigit — így lesz ideje lelkileg felkészülni rá. A következőket tegye a nagy napon 1.

leszokni a sportról

Munkahelyén cigiszünet helyett inkább játsszon egyet a számítógépén: egy menet aknakereső, pasziánsz vagy feketemacska — bármilyen jó játék megteszi! Azonban vigyázzon, nehogy túl sok ideje menjen rá, mert bár az egészségre nem káros, a számítógépes játékok ugyanannyira addiktívak, mint a cigi! Ha nincs lehetősége munkahelyén játszani, találjon egyéb perces elfoglaltságot: gyümölcsevés, egy rövid séta, egy telefon.

8 tipp, amivel leszokhatsz a cigiről, Hagyja abba a dohányzás kezét

A mindig kötelező, rituális cigik helyett inkább igyon egy gyógyteát. A dohányzás utáni vágy mindig étkezés után lesz a legerősebb — a teafőzés, majd az azt követő lassú kortyolgatás a cigiéhez hasonló stresszoldó hatást nyújt.

Terelje el érzékszervei figyelmét dióval.

Minden cigaretta helyett törjön meg négy diót! Így a kezét is leköti, illetve eltereli a figyelmét a rágyújtásról. Hordjon magával fahéj-ízesítésű fogpiszkálót, és kezdjen el gyorsan rágcsálni egyet, ha jelentkezik a cigizhetnék.

Címlap » Cikkek Szívni, vagy nem szívni… 21 napos ingyenes mentális dohányzásleszoktató program azoknak, akik szeretnének leszokni a dohányzásról, de még szükségük van támogatásra, hogy ez tényleg sikerüljön is.

Menjen el akupunktúrás kezelésre. Ather Ali természetgyógyász szerint több jel is arra mutat, hogy a fülakupunktúra felettébb eredményesen csökkenti a dohányzás utáni vágyat.

mit kezdjen a kezével a dohányzásról

Ha hirtelen tör önre, tinóörömmaggal masszírozza az akupunktúrás pontokat. Miért éri meg mindent megtenni a leszokásért?

Hagyja abba a dohányzás kezét, Kossuth Rádióban a COPD-ről (2005.11.29.)

Változtasson hétköznapi beidegződésein. Ne a szokásos székbe üljön a reggeliző asztalnál, mit kezdjen a kezével a dohányzásról útvonalon menjen dolgozni, munka utáni rágyújtással járó italozás helyett most inkább sétáljon.

Hogyan szokjunk le a dohányzásról? A dohányzásról leszokni nem egyszerű, nagy kitartás és akaraterő kell hozzá. A statisztikák szerint a dohányosok mindössze 3 százalékának sikerül végleg letennie a cigarettát.

Ha a reggeli kávé vagy tea után otthon mindig automatikusan rágyújt, mostantól egy nemdohányzó kávézóban kezdje a napot. Az első két hónapban váltson koffeinmentes kávéra.

A cigi hirtelen megvonása túl sok koffeinnel párosítva az őrületbe kergetheti.

mit kezdjen a kezével a dohányzásról

A meg nem vásárolt doboz cigik árát gyűjtse egy helyen, dobja például befőttesüvegbe, és tegye ki egy asztalra, hogy láthassa: nemcsak egészségtelen, de a dohányzás rengeteg pénzbe is kerül. Most viszont végre elkezdhet gyűjteni valamire, amire régóta vágyakozik!

Sose szokj rá a dohányzásra!

Környezetét alakítsa nemdohányzóvá. Nemhogy lakásában és kocsijában, de egyáltalán puszta közelében is tiltsa mindenkinek meg, hogy rágyújtson! Akár készítsen kis figyelmeztető táblákat mit kezdjen a kezével a dohányzásról, amelyeket kiakaszthat otthon vagy a kocsi visszapillantó-tükrére.

A sóvárgás származhat abból, hogy szervezetében a nikotin szintje csökken, a szervezete ezzel jelzi, hogy hiányzik neki a megszokott adag.

Ha nem bírt ellenállni, és rágyújtott, ne csüggedjen, és végképp ne adja fel! Van, akinek csak nyolcadik nekifutásra sikerül, de sikerül a leszokás! Olvassa el egy sorstárs történetétaki sikerrel járt!