Miért a dohányzás utáni vágy. A dohányzásról leszokás előnyei:


Karafiáth Orsolya: Élet cigi után – elvonási tünetek - WMN

Megfogadtad, hogy leteszed a cigarettát? Eddig minden jól ment, ám nemrég elgyengültél? Ne ess kétségbe! Szinte mindenkivel előfordul időnként, hogy elgyengül.

Kapcsolódó témák

Fogadd meg a tanácsainkat, és meglátod, könnyedén átlendülsz majd a nehéz időszakokon. Ám ha ezen az időszakon túl vagy, már nagyon közel jársz a füstmentes élethez. Mit tegyél, ha mégis elgyengülsz?

leszokott a dohányzásról és az ivásról, és meghízott

Fogadd el, hogy elgyengültél! Volt egy kis pár perces időszak, amikor az akaraterőd gyengült, és elcsábultál egy-két szál cigire. De ne hagyd, hogy ez elvegye a kedved a folytatástól.

miért a dohányzás utáni vágy hogy egy terhes nő miért nem hagyhatja abba a dohányzást

Ez még nem a világ vége, folytathatod a leszokást, csak ne add fel! Ne legyél túl kemény magaddal! Egy kis hiba még nem vezet bukáshoz.

Diószegi Judit, pszichiáter Magyarországon a éves korosztály 70 százaléka már legalább egyszer szívott cigarettát, és körülbelül a harmaduk dohányzik különböző rendszerességgel. Sajnálatos módon az is előfordul, hogy már éves korban megtörténik az első próbálkozás. Minél korábban kezdi el valaki ezt a folyamatot, annál nagyobb eséllyel válik rendszeres dohányossá, és annál nehezebb lesz számára később a dohányzásról való lemondás. De miért kezdi el bárki ezt a káros szenvedélyt?

És nem jelenti azt, hogy nem tudsz leszokni végleg. Csak egy átmeneti gyengeség volt, semmi több.

Dohányzás és nikotinfüggőség - Így alakul ki a függőség

Tarts ki! Fontos, hogy az egy-két szál cigi elszívása után azonnal térj vissza a fogadalmadhoz! Emlékezz az elhatározásodra, és tarts ki mellette! Dicsérd magad! Érezd magad jól, ha egy nap cigi nélkül telt el! Légy magadra nagyon büszke, és meríts ebből erőt a következő naphoz!

Ne legyél túl kemény magaddal!

Ismerd fel az okot! Pontosan miért is lettél dohányos?

miért a dohányzás utáni vágy

Miért is gyengülsz el időnként a leszokás során? Tartsd magad távol ettől az októl. Döntsd el magadban, hogy hogyan fogsz megküzdeni vele, ha újra szembesülnöd kell vele!

Karafiáth Orsolya: Élet cigi után — elvonási tünetek KO Olvasási idő kb. Nem adott. Ő már nem él.

Tanulj a tapasztalataidból! Mi segített a leginkább távol maradni a cigitől? Emlékeztesd magad erre rendszeresen!

Fáradtság, mert a nikotin nem élénkíti az idegrendszert Szorulás, a bélműködés lassulása miatt Nyugtalanság Szájszárazság Három olyan általános stratégia van, ami javíthat az összes tüneten, ezt a könnyebb megjegyzés érdekében hívhatjuk I-M-A stratégiának is: Ivás: Igyon annyi folyadékot vizet, alacsony kalóriatartalmú alkoholmentes! Érdemes mindig magánál tartani valamilyen folyadékot. Vizet például vihet magával félliteres műanyag palackban is, ami általában elfér akár egy kézitáskában is. Mozgás: Mozogjon, annyit, amennyit csak tud!

Kérj segítséget szakembertől! Ha úgy érzed, egyedül nem tudsz megküzdeni a miért a dohányzás utáni vágy iránti vágyaddal, keress fel egy szakembert!

Fogadd el, hogy elgyengültél!

A tanácsai és a meglátásai sokat segíthetnek a leszokásban. Kérj segítséget a barátaidtól! A dohányzás hatása a szexre A mértéktelen ivás fizikai hatásai Tippek a másnaposság ellen Kapcsolódó cikkek.

9 ok, amiért a Dohányzás Egészséges!