Leszokni az éjszakai izzadásról


Az éjszakai hőhullám nem csak a változó korban jelentkezhet Az éjszakai hőhullám meglepően gyakori jelenség a fiatal nőknél is.

leszokni az éjszakai izzadásról

Jellemzően a hormonális hullámzás és egyensúlyzavarok váltják ki, ám jó tudni, hogy megelőzhetők. A legtöbbször egyetlen egyszerű lépéssel megelőzhetők az éjszakai hőhullámok : ne igyunk alkoholt lefekvés előtt.

Natasha Bhuyan nőgyógyász a Popsugarnek. Ételek és italok Az orvos azt is hozzátette, hogy az alkohol az alvás minőségét is leszokni az éjszakai izzadásról, így két legyet üthetünk egy csapásra, ha kerüljük az esti italozást.

Téma szakértője

A hőhullámok másik gyakori kiváltója a fűszeres étel lehet. Dohányzás és stressz Ha dohányzunk, itt egy újabb érv a leszokás mellett.

leszokni az éjszakai izzadásról megfelel a dohányzásról való leszokás módjának

De a stressz is gyakori okozója a hirtelen ránk törő izzadásnak. Érdemes szakemberhez fordulni, ha tartós ez az állapot, hiszen a szorongás és depresszió komoly testi panaszokat, keringési rendellenességeket okozhat, ráadásul az életminőségre is rányomja bélyegét.

leszokni az éjszakai izzadásról leszokni a dohányzásról, fehérebbé vált

Próbáljunk ki stresszoldó technikákat, meditációt, testedzést, hogy kitörjünk a szorongásos szituációból. Változtassunk a környezeten Nem árt ügyelni a szoba hőmérsékletére sem.

Az éjszakai hőhullám nem csak a változó korban jelentkezhet

Ha gyakori jelenség az éjszakai hőhullám, állítsuk a termosztátot pár fokkal alacsonyabbra a szokásosnál. Próbáljuk megfigyelni, van-e összefüggés a hőmérséklet és az izzadás között.

Váltsunk vékonyabb, lazább alvóruhára és kerüljük a nehéz takarókat.

leszokni az éjszakai izzadásról hogyan jön ki a nikotin, ha leszokik a dohányzásról

Ám ha az életmódbeli változtatások sem járnak eredménnyel, érdemes felkeresni az orvosunkat, hiszen pajzsmirigyrendellenesség vagy nőgyógyászati problémák is húzódhatnak az éjszakai hőhullámok hátterében. Fotó: Unsplash.