Leszokni a dohányzásról gyengeség fejfájás


leszokni a dohányzásról gyengeség fejfájás

Legfontosabb tudnivalók a dohányzásról Miért érdemes leszokni? Miért nem szoknak le a masszív dohányosok? A leszokást sosem késő elkezdeni.

pszichiáter tanácsai a dohányzásról való leszokáshoz

Klinikai vizsgálatok bizonyítják, hogy már néhány órával az utolsó szál cigaretta elszívása után jelentősen csökken a vérben a nikotin, illetve a szintén igen káros szén-monoxid szintje. A lecsökkent nikotinszint miatt sok dohányos ébredés után azonnal elszív egy cigarettát. Egy nappal később a testben lévő káros anyagok aránya még tovább csökken, a harmadik napon pedig látványosan javulhat a szaglás- és ízérzékelés.

leszokni a dohányzást, és megbetegedett akupunktúra a dohányfüggőség kezelésére

Természetesen ennek élvezetét megnehezíti a tomboló nikotinéhség következtében fellépő elvonási tünetek együttese éhség, koncentrációs gyengeség, ingerlékenység, szorongás, alvászavar, fejfájás. Az eddigi kitartás és az ízérzékelés terén elért eredmények azonban erőt adhatnak a további küzdelemhez.

a jóga segített leszokni a dohányzásról miért fogyjon le a dohányzásról

Jutalmazzuk meg magunkat egy ízletes vacsorával, és élvezzük az ízeket! Az elkövetkező hetek, hónapok során a tüdő fokozatosan megtisztul a lerakódott káros anyagoktól, miáltal a köhögési rohamok, a légúti váladékképzés és a rekedtség lassan enyhülni kezd, ezzel párhuzamosan a terhelésre addig olyan hamar jelentkező irritációs panaszok egyre később lépnek fel, illetve a teljesítőképesség és a közérzet is tovább javul.

Körülbelül 5 évvel az utolsó szál elszívása után a dohányzással összefüggő szív- és érrendszeri betegségek és a tüdőrák kockázata a felére esik vissza, 10 év elteltével pedig ezen betegségek leszokni a dohányzásról gyengeség fejfájás megegyezik a nemdohányzók esetében tapasztalhatóval.

a dohányzásról való leszokás szörnyű hogyan lehet abbahagyni a dohányzási vágyakat

Mindezek mellett persze ne feledkezzünk meg a dolog anyagi oldaláról sem: tényleg érdemes kiszámolni, hogy mennyit spórolhatunk a dohányzás elhagyásával. Érdemes belegondolnunk, hogy így kétszeresen jól járunk: egyfelől megszabadulunk egy káros szokástól, másfelől az így megspórolt pénzt szintén saját magunkra, az életminőségünk javítására fordíthatjuk.

Dr. Tamasi Őszintén - Dohányzás leszokás, de hogyan utána?

További tartalmak.