Leszokni a dohányzó vonalzót. A dohányzásról le lehet szokni! Hasznos tanácsok a füstmentes élethez


Betűméret:

Feladó e-mail címe: Megjegyzés: Leszokni a dohányzásról nem könnyű. De most hogy terhes vagy, valószínűleg te is tudod, mindennél fontosabb, hogy letedd a cigarettát!

mi fog történni, ha mindenki leszokni a dohányzásról a terhesség 8. hónapjában hagyja abba a dohányzást

Még ha korábban nem is tudtad megtenni, most biztosan sikerülni fog. A terhes nők harminc százaléka képes rá. Még így is magas azonban azoknak a nőknek a száma, akik folytatják a dohányzást terhességük alatt, annak ellenére, hogy ezzel nő a halvaszületés, koraszülés, kis súllyal születés, illetve a terhesség alatti egyéb komplikációk kockázata, mint a vetélés vagy a vérzés. Mi különbözteti meg azokat a nőket, akik leszoktak azoktól, akik nem?

Leszokni a dohányzó vonalzót

A leszokottak csoportja nem erősebb, nem intelligensebb, és arról sincs szó, hogy jobban szeretnék a gyermeküket, mint mások. Egyszerűen csak képesek voltak feladni egy rossz szokást a siker érdekében. Minden ember más és más módszerek segítségével tud könnyebben leszokni, de van pár technika, ami különösen hatásos. Íme az öt legsikeresebb: 1.

5 tipp, ami segít leszokni a dohányzásról

Tervezés Leszokni a dohányzásról nem annyiból áll, hogy összegyűrjük az utolsó dobozt és elhajítjuk. Tervre lesz szükséged a változáshoz. A leghatékonyabb az, ha kitűzöl egy dátumot, amikor leteszed a cigarettát, és elmondod azt a családodnak, barátaidnak, kollégáidnak.

leszokni a dohányzó vonalzót

Ha terhes vagy, ne halogasd sokáig! Kérdezd meg magad, képes vagy-e egyből lerakni, vagy szükséged van nikotin-kezelésekre.

A dohányzásról le lehet szokni! Hasznos tanácsok a füstmentes élethez

Beszélj az orvosoddal, hogy segítsen megoldást találni. Ha a módszer is megvan, akkor jöhet a terv a vágy leküzdésére. Mindig csak az első pár perc a nehéz. Egyesek rágóznak ilyenkor, mások bekapnak pár falatot, vagy sétálnak egyet. A lényeg, hogy eltereld a figyelmedet erre a kis időre.

Biofarm: Utolsó vacsora

A környezet támogatása A dohányzásról való leszokás sokkal egyszerűbb, ha nem egyedül próbálod meg. A barátok és a család támogatása növeli az esélyt a sikerre. De ne várd, amíg a segítség magától jön.

  1. Mi az, amivel segíthet társának leszokni a dohányzásról?
  2. Leszokni az akadémikus módszeréről
  3. A dohányzásról való leszokáshoz meg kell rágni

Kérdezz bátran! Ha ismersz ex-dohányost, nyugodtan hívd fel, mikor rád tör a vágy.

A dohányzásról le lehet szokni! Hasznos tanácsok a füstmentes élethez

Ha a barátok, vagy a család tagjai dohányoznak, kérd meg őket, hogy előtted ne tegyék. Ha a párod dohányzik, vedd rá, hogy szokjatok le együtt. A kutatások azt mutatják, hogy a nők sikeresebbek a leszokásban, ha partnerükkel együtt próbálják meg. Beszélj az orvosoddal, szülészeddel.

leszokni a dohányzó vonalzót napokkal, amikor leszoktam a dohányzásról

Nem számít, hogy milyen módszert választottál a leszokásra, a nőgyógyászoddal való beszélgetés mindig közelebb vihet a sikerhez. Akár abban is segíthet, hogy csatlakozz egy helyi leszokni a dohányzó vonalzót segítő programhoz, ahol tanácsokat kaphatsz, és néhány bátorító szót is. Az első megbeszélés ne legyen egyben az utolsó is.

leszokni a dohányzó vonalzót

Még akkor sem, ha a következő találkáig esetleg még nem sikerült leszokni. Ne légy zavarban, ne szégyelld, inkább légy őszinte. Amikor pedig sikerrel jársz, nyugodtan oszd meg orvosoddal is az örömhírt.

Ez lehet a legjobb hír, amit hallhat tőled. Emlékeztesd magad, hogy miért akarsz leszokni. A cigaretta letétele után előfordulhat, hogy rémesen fogod érezni magad egy darabig. Ha nem elég erős a motiváció, akkor nagyon kemény munka lesz ellenállni a kísértésnek.

A dohányosnak tisztában kell lennie azzal, hogy miért akar leszokni. Más szóval, tudnunk kell, hogy mi az, ami miatt ilyen nagy áldozatokat hozunk. Mint terhes nő, neked van a legerősebb motivációd a leszokásra.

A koncentráló készség csökkenése, 2 hét Ingerlékenység, izgatottság, szorongás, 4 hét Alvási problémák, 1 hét Emésztési zavarok, székrekedés, 4 hét Fel kell készíteni a környezetet is a leszokásra.

Emlékeztesd magad arra, hogy mennyire jót fog tenni a babádnak a dohányzás abbahagyása. Meg tudod csinálni! Ne add fel!

Leszokni a dohányzó vonalzót Letettem a cigit milyen népi gyógyszerekkel lehet abbahagyni a dohányzást A koncentráló készség csökkenése, 2 hét Ingerlékenység, izgatottság, szorongás, 4 hét Alvási problémák, 1 hét Emésztési zavarok, székrekedés, 4 hét Fel kell készíteni a környezetet is a leszokásra.

Van egy terved. Megvan a motiváció is.

leszokni a dohányzásról és beteg lett

Mindenki, az orvosod, a barátaid, a családod is melletted áll. Most már csak rajtad múlik. Erősnek kell lenned!

Leszokás a dohányzásról: ezek a módszerek váltak be - EgészségKalauz A dohányzásról le lehet szokni! Hasznos tanácsok a füstmentes élethez A dohányzásról le lehet szokni!

Néhány hét alatt az elvonási tünetek enyhülnek majd, és a kísértés is kevésbé lesz intenzív és gyakori. Amikor ösztönzést érzel, hogy rágyújts, az azt mutatja, tenned kell valamit — újra átrágni magad az okokon, amiért abbahagytad, átgondolni a jövőt, elkerülni a dohányos helyzeteket, vagy hívni a segélyvonalat. Ez mind jobb, mint nem csinálni semmit, és várni, hogy a vágy magától elmúljon. Ha újra rágyújtanál, ne büntesd magad, és ne téveszd szem elől a célt. Sok dohányos többször is nekifut, míg sikerül neki.

Leszokni a dohányzó vonalzót Olvasási mód:

Ne leszokni a dohányzó vonalzót magad, ha visszaestél. Légy pozitív: ha egy hetet kibírtál dohányzás nélkül, az azt jelenti, hogy a babád és te egy hétig nem voltatok kitéve a mérgezésnek. Tanulj a tapasztalataidból, bármikor megpróbálhatod újra. Képek forrása: flickr.